انا مش انا من ساعة,,,,,,,,,,,,, بقلم,,,,,,, /هاني الباجوري

انا مش انا من ساعة
ماشافت عينيا عنيه 
انا مش انا من ساعة
ما لمست ايديا ايديه
مش ممكن يكون قلبي
اللي عودته ما يحبش
مش ممكن يخدعني
واندهله عليا ما يردش
بقيت حاسس اني بره
الدنيا كده وخايف
بقيت سارح في
احلامي ومش شايف
معقوله اكون حبيت
وده الحب اللي قالواعليه
معقوله يا قلبي اصونك
وبسهوله تسلم ليه
مش حلومك ولا اعاتبك
مادام انت وافقت بيه
مانا بسببك بقيت
ليل ونهاري بفكر فيه
وما انكرش اني انا
زيك بروحي وعمري افديه
لكن خايف علي نفسي
يروح مني واموت بعديه
ما انا اللي اديته فرصه
وفتحتله قلبي يقرب
مني وانا اقرب ومش
عارف راح اعمل ايه
انا مش انا من ساعة
ما شافت عينيا عنيه
انا مش انا من ساعة
ما لمست ايديا ايديه
كلمات

/هاني الباجوري

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

طريد جنتك,,,,,,بقلم,,,,عادل عبد الرازق

#من ذاكرتي العتيقة,,,,,,,,,,,,,,,, بقلم,,,,,,بسمه

متستبسطنيش ,,,,,,,,,,,,,,بقلم,,,,,: محفوظ البراموني :