المهم حبك عايش في قلبي,,,,,بقلم,,,,,,جابر عبدالقادر

 «المهم حبك عايش في قلبي»

«جابر عبدالقادر»
«حبيبتي يا ملكه روحي»
=================================
اكتب لمين رغم هي حكايه حياتي اقوله رغم لا اشوفها بعيوني لكن أري جمالها بقلبي رغم هي بعيده بعيده لكن ليس بعيده عن روحي هي أحس بيها أري نور يأتي لي من كل مكان أسمعها تنادي عليه تعاله
==================================
تعاله أنا هنا لكن لم أرها بعيوني أقولها فينك أنا أحس بوجودك هنا حبيبتي انا عاوز اشوفك بعيوني أنا حاسس بيكي جنبي امسك ايدك وقلبي يدق لكن اقول لمين بأني بحب إنسانه لا احد يشوفها أتحدث
==================================
معها ولم اشوفها بعيوني عمري أنا تعبت من عيون الناس الكل يشوفني أهمس وأتحدث معاكي لكن يقوله عليه مجنون أتحدث مع نفسي ويدعوه لي الطبيب يتحدث معي مالك اقوله بحب لكن لم أري حبيبتي
==================================
لكن موجوده في روحي وحاسس بيها لكن ليس مجنون أعرف اليوم ايه وشهر ايه واسمك ايه لكن حبيبتي هي كل الحياه هي النور الذي نور الدنيا لي اقولك ايه يا طبيب المجانين انا ليس مجنون محتاج ==================================
منك شيء واحد تعرف تحب زي حبي لحبيبتي اشكرك علي وقتك أرجوك أتعلم تاني في كلية الطب ليس كل انسان تايه ويتحدث مع نفسه أنه مجنون لا أنه يتعذب في حب انسانه لم تحس بي لكن انا طاير
==================================
بحبي عرفت هي فين وهي مين هي من الملائكه التي لا احد يشوفها ولكن يحس بيها وهي في الجنه كفايه عليه بأني بحب انسانه من الملائكه ولا احب انسانه من البشر علشان هي من الجن التي تعذب الشاب
==================================
وتضحك عليه وتقول بأنها ليس في حد في جمالها لكن انظر لها في الصباح بحبك يا ملكه روحي وعمري ==================================
«جابر عبدالقادر»
قد تكون صورة مقربة لـ ‏‏‏‏٢‏ شخصان‏، ‏شعر طويل‏‏ و‏شعر أشقر‏‏

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

طريد جنتك,,,,,,بقلم,,,,عادل عبد الرازق

#من ذاكرتي العتيقة,,,,,,,,,,,,,,,, بقلم,,,,,,بسمه

متستبسطنيش ,,,,,,,,,,,,,,بقلم,,,,,: محفوظ البراموني :