لي يا بحر اخذت مني حبيبي,,,,,بقلم,,,,جابرعبدالقادر

 «بقلم جابرعبدالقادر»

«لي يا بحر اخذت مني حبيبي»
*********************
احسن حبيب رغم حبي لي اخذت مني وانت
عارف انا بحبها يا بحر انت عارف حبي ليه
ورغم كده اخذتهامني طب انا كنت معها رفضتني
لي واخذتهامني رغم كانت في حضني وتركتني ورفضتني لي يابحر الاحباب اجيلك يوميا وانزل
*********************
فيك ولا ترحب بي نفسي اشوفها تكون معايه في حضني يا بحر الاسرار مفيش حد عارف حبي
ليه غيرك انت علشان كنت بحكيلك عن حبي
وحبها كنت انا وهي نكلمك كنت شاهد علي حبنا لي يا بحر تاخذها وتسيبني هي كانت مسكه في
********************
ايدي وانا معه طب اعمل ايه يا بحر كل يوم اركب المركب رغم كده لا ترحب بي وترميني بره البحر طب انادي عليه هل تسمعني حبيبتي اقول يارب
ياخالق السماء والماء انت ربي ولا احد سوائك يعلم باني بحبها امر البحر ان يا خدني في حضن حبيبتي
*********************
او تيجي هي علي شاطئي يارب امر البحر بان ياخذني الي قاع البحراشوف حبيبتي واطلع تاني يكون يوميا علشان كنت بشوف حبيبتي يوميا
ايه يا بحر الاحباب امرك الذي خلق الكون كله اعمل
كما امرك الخالق اجي امته انا كنت بشوفها يوميافي
******************
غروب الشمس وطلوع الشمس هي التي تنور حياتي هي حبي و روح قلبي ودمي وجسدي في عز البرد انا موجود هنا في كل وقت علشان لا تبعد عني لحظةلي كدة يا بحر الاحباب والاسرار•
**********************
• حبيبي انت فين مش كنت معايه في حضني كنت مسكه ايدك تركتني لي يا حبيبي خايف علي نفسك وتركتني لي انا بحبك حين سمعت صوتك طلعت
من قاع البحر يا حبيبي تعاله معايه او تاخدني معاك لا اعرف اعيش من غيرك يا حبيب حياتي تعاله معاية
************************ -
ياريت بيدي لكن في ايد الذي خلق الكون كله كنت ادعو ه الله ان يامر البحر ان اشوفك وانا كنت اقول لبحر الحب والاسرار واتحايل علي البحر كل يوم
*****************
اجيلك هو يرفضني قلت يارب فا امره اللة ان اشوفك يوميا انا هنا يوميا اشوفك يا حبيبتي انا معاكي ولا احد غيرك في قلبي بحبك اوي•
*****************
«جابر عبد القادر»
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
قد تكون صورة مقربة لـ ‏‏‏شخص واحد‏، ‏جسم مائي‏‏ و‏نص‏‏

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

#من ذاكرتي العتيقة,,,,,,,,,,,,,,,, بقلم,,,,,,بسمه

طريد جنتك,,,,,,بقلم,,,,عادل عبد الرازق

متستبسطنيش ,,,,,,,,,,,,,,بقلم,,,,,: محفوظ البراموني :